Wczytuję dane...
Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się na dole strony (do pobrania)

  3. Wydrukuj formularz i dołącz go do paczki lub prześlij wypełniony formularz drogą mailową na adres: sklep@zoobiesiada.pl

  4. Dołącz do paczki paragon
  5. Starannie zapakuj zwracany produkt i odeślij go na poniższy adres:

Firma Handlowo-Usługowa Marek Litwin 

Andersa 144

58-304 Wałbrzych

nr.tel 505484255

Warunki zwrotu

  • Zwroty przyjmujemy tylko w przypadku produktów nieużywanych.

  • Worki z karmą nie mogą być otwarte – zwrot otwartego opakowania nie będzie możliwy.

  • Przesyłkę należy wysłać dowolnym wybranym przez siebie przewoźnikiem (np. kurier, Poczta Polska).

  • Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji zwróconego towaru, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. 

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  • w przypadku płatności przez Tpay (BLIK, karta płatnicza) – zwrot zostanie wykonany automatycznie na to samo źródło płatności,
  • w przypadku płatności za pobraniem – prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu; należność zostanie przelana na wskazany rachunek.

REKLAMACJE

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami:

E-mail: sklep@zoobiesiada.pl
Telefon: 505484255

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. W ramach reklamacji oferujemy:

  • Zwrot pieniędzy,

  • Wymianę towaru (jeśli jest dostępny),

  • Inną formę rekompensaty – ustalaną indywidualnie.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz – jeśli to możliwe – przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu w celu przyspieszenia procesu reklamacyjnego.