Zwroty
Mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
- Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru.
-
Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się na dole strony (do pobrania)
-
Wydrukuj formularz i dołącz go do paczki lub prześlij wypełniony formularz drogą mailową na adres: sklep@zoobiesiada.pl
- Dołącz do paczki paragon
-
Starannie zapakuj zwracany produkt i odeślij go na poniższy adres:
Firma Handlowo-Usługowa Marek Litwin
Andersa 144
58-304 Wałbrzych
nr.tel 505484255
Warunki zwrotu
-
Zwroty przyjmujemy tylko w przypadku produktów nieużywanych.
-
Worki z karmą nie mogą być otwarte – zwrot otwartego opakowania nie będzie możliwy.
-
Przesyłkę należy wysłać dowolnym wybranym przez siebie przewoźnikiem (np. kurier, Poczta Polska).
- Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Zwrot środków
Po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji zwróconego towaru, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- w przypadku płatności przez Tpay (BLIK, karta płatnicza) – zwrot zostanie wykonany automatycznie na to samo źródło płatności,
- w przypadku płatności za pobraniem – prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu; należność zostanie przelana na wskazany rachunek.
REKLAMACJE
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami:
E-mail: sklep@zoobiesiada.pl
Telefon: 505484255
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. W ramach reklamacji oferujemy:
-
Zwrot pieniędzy,
-
Wymianę towaru (jeśli jest dostępny),
-
Inną formę rekompensaty – ustalaną indywidualnie.
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz – jeśli to możliwe – przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu w celu przyspieszenia procesu reklamacyjnego.